Park activiteiten noodverordening van kracht!

Park activiteiten 2020:

Wegens het Corona virus zijn alle activiteiten in op het Kalheupink landgoed tot nadere aankondiging afgelast.

Iedereen die in het Kalheupinkpark en in het Landreben (“de eilandjes”) verblijft dient zich te houden aan de richtlijnen van de Overheid en de plaatselijke noodverordening. Toezicht wordt uitgevoerd door de handhavers van de Gemeente Oldenzaal en de plaatselijke politie.

Op 4 oktober 2020 bestaat de Gelderman Stichting 100 jaar.

Op 4 oktober 2020 bestaat de Gelderman Stichting 100 jaar. In verband met Corona en de richtlijnen van RIVM en overheden heeft het bestuur besloten om alle activiteiten uit te stellen. Het jubileumjaar zal nu ingaan op 2 oktober 2020.

De periode 2 oktober 2020- oktober 2021 zal in het teken staan van dit jubileum. Welke activiteiten er allemaal gaan plaatsvinden is nog een verrassing maar het zal zeker interessant worden voor de gehele Oldenzaalse bevolking van jong tot oud.

__________________________________________________________________________

Koningsspelen Nutsschool KalheupinkHoewel het park in principe vrij toegankelijk is willen wij als Gelderman Stichting en eigenaar van het Kalheupink park graag tijdig weten indien scholen of andere instellingen activiteiten willen organiseren in het park.

Hiervoor dient u ruim van te voren contact op te nemen met ons secretariaat, elders vermeld op deze website.

Indien melding niet tijdig plaats vindt behoudt het bestuur zich het recht voor om gebruikmaking en toegang tot het park te weigeren.